Η ομάδα εκπαιδευτικών "Nέοι ορίζοντες" προτείνει:
1) Επιλέγουμε (εμείς ή ένα παιδί) ένα αντικείμενο από μια γωνιά και το παρουσιάζουμε στην παρεούλα. Το παιδί το περιγράφει και μαντεύουμε από πού είναι, σε ποια γωνιά ανήκει…
2) Με μορφή παραμυθιού παρουσιάζουμε τις γωνιές στα παιδιά.
Παράδειγμα η Κοκκινοσκουφίτσα. Μια φορά και έναν καιρό ήταν ένα κοριτσάκι που
το έλεγαν Κοκκινοσκουφίτσα πήγε στο κουκλόσπιτο φόρεσε μια κόκκινη κάπα, πήγε
στο μαγαζάκι αγόρασε κουλουράκια για τη
γιαγιά, έπειτα πήγε στο μπακάλικο αγόρασε φρούτα…συνέχισε, πήγε στη γωνιά
βιβλιοθήκης και πήρε μαζί της ένα παραμύθι για να της το διαβάσει η γιαγιά
κ.τ.λ
3)Με μορφή τραγουδιού: ένα, δύο, τρία πήγε π.χ η Μαρία στην
κυρία της έδωσε ένα μήλο (μανάβικο)
4)Παντομίμα π.χ ένα παιδί περιγράφει κάποιο αντικείμενο και
τα υπόλοιπα καλούνται να το αναγνωρίσουν και να πάνε να το βρούν στη γωνιά που
ανήκει.
1) Επιλέγουμε (εμείς ή ένα παιδί) ένα αντικείμενο από μια γωνιά και το παρουσιάζουμε στην παρεούλα. Το παιδί το περιγράφει και μαντεύουμε από πού είναι, σε ποια γωνιά ανήκει…
Άλλο παιδί π.χ ένα, δύο, τρία πήγε π.χ η Γεωργία στην κυρία
της έδωσε ένα καπέλο (κουκλόσπιτο)
Άλλο παιδί π.χ ένα,
δύο, τρία πήγε π.χ ο Γιώργος στην κυρία
του έδωσε ένα παζλ… κ.τ.λ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου