Α.Η ομάδα εκπαιδευτικών "Νηπιαγωγοί στα θρανία" προτείνει: Παιχνίδι για τις πρώτες μέρες των
παιδιών στην τάξη.
Δίνουμε στα παιδιά ένα στοιχείο, π.χ.
το χρώμα της μπλούζας τους και τα παροτρύνουμε να αναζητήσουν στη γωνιά της
βιβλιοθήκης, ένα βιβλίο που στο εξώφυλλο να υπάρχει αυτό το χρώμα, από τη γωνιά
του οικοδομικού υλικού ένα τουβλάκι στο ίδιο χρώμα και από τη γωνιά των
εικαστικών, να βρουν το ίδιο χρώμα και να φτιάξουν μια ζωγραφιά.
Κατά τον ίδιο τρόπο, αλλάζοντας το
στοιχείο που ψάχνουν τα παιδιά ή την εντολή που τους δίνουμε, μπορούμε να
συνεχίσουμε το παιχνίδι εμπλέκοντας και άλλες γωνιές.
Β.Η ομάδα εκπαιδευτικών "Τα χελιδόνια θα επιστρέψουν" προτείνει:
1) Τα νήπια παρουσιάζουν κάθε γωνιά, ενώ τα προνήπια αναζητούν την αντίστοιχη κάρτα που την απεικονίζει. Στη συνέχεια την τοποθετούν στον τοίχο της γωνιάς.
2) Η νηπιαγωγός παρουσιάζει κάθε γωνιά με τη χρήση κατάλληλων αντικειμένων π.χ. Πινέλο για τη γωνιά της Τέχνης, βιβλίο για τη γωνιά της Βιβλιοθήκης κ.λπ.. Η παρουσίαση μπορεί να συνοδεύεται από ένα δίστιχο όπως: «Δεν μπορώ άλλο να το κρατήσω. Πού να πάω για να το αφήσω;»
3) Σύνδεση κάθε γωνιάς με ένα τραγούδι. Για παράδειγμα, ακούγεται το τραγούδι «Ο μάγειρας» το οποίο παραπέμπει στη γωνιά της κουζίνας. Τα παιδιά ενθαρρύνονται να κάνουν το συσχετισμό και συγκεντρωθούν στην ανάλογη γωνιά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου