Translate

Τρίτη 8 Μαρτίου 2022

ΕΙΜΑΙ Η ΚΥΡΑ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ

 Είμαι η κυρά Σαρακοστή, ποδαράκια έχω επτά και μία μακριά ποδιά.

Στην ποδιά μου αυτή θα δεις, νόστιμα φαγητά σαρακοστιανά, ψάρι, ταραμά, λαγάνα, χαλβά, ελιές και φασολάδα. Στο πρόσωπό μου δε θα βρεις στόμα ζωγραφισμένο. Μην απορείς, είναι γιατί νηστεύω. αυτό σημαίνει ότι μέχρι το Πάσχα να'ρθεί – για 40 μέρες δηλαδή – θα τρώω νηστίσιμα φαγητά, σαρακοστιανά. Μαντήλι κεντημένο το κεφάλι μου στολίζει κι από πάνω στέκει ορθός ένας όμορφος σταυρός. Τα χέρια μου έχω σταυρωμένα, τα μακριά μου μαλλιά δεμένα, κάθε μέρα κάνω προσευχή και νηστεία ταπεινή. Και πώς μπορώ να καταλάβω ο χρόνος πως κυλά και το Πάσχα πως θα'ρθεί ξανά; Μα είναι απλό, πολύ απλό. Όταν κάθε εβδομάδα από ένα ποδαράκι μου θα αφαιρείς, στο τέλος την Μεγάλη Εβδομάδα θα βρεις , Στο Πάσχα, κόκκινα τ'αβγά, τις λαμπάδες τα τσουρέκια τα πασχαλινά και τα τραπέζια τα γιορτινά Στο Πάσχα, κόκκινα τ'αβγά ΣΤΙΧΟΙ : ΤΑΝΙΑ ΜΑΝΕΣΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: