Translate

Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2020

Μικρά ποίηματα για την 28η Οκτωβρίου

    Ελληνοπούλα
    Είμαι εγώ μια Ελληνοπούλα
    που σαν μια Σουλιωτοπούλα,
    αγαπώ με την καρδιά μου
    την πατρίδα τη γλυκειά μου.

    Κι αν ο εχθρός μας έρθει πάλι
    με σκοπό να μας προσβάλει,
    ΟΧΙ, δεν θα τον αφήσω
    και θα του φωνάξω:Πίσω!
       --------------
    Πατρίδα
    Το ΟΧΙ το αθάνατο
    που είπες το Σαράντα
    χάρισε σ'όλους τους λαούς
    τη λευτεριά για πάντα.

    Έγινες κοσμοξάκουστη,
    τρισένδοξη,ηρωίδα,
    η Πίνδος το βροντοφωνεί
    αθάνατη πατρίδα.
         ----------
    Ήρωες
    Σε σας που πέσατε για μας
    ήρωες του Σαράντα,
    στέλνουμε την αγάπη μας
    και σας τιμούμε πάντα.

    Εχάσατε τα νιάτα σας
    για την ελευθερία
    για τη γλυκειά πατρίδα μας
    και για την ιστορία.
        ------------
    Τιμημένοι ήρωες
    Στους τιμημένους ήρωες
    που 'πέσαν το Σαράντα,
    κλίνουμε γόνυ σήμερα
    και θα τιμούμε πάντα.

    Σήμερα αυτούς γιορτάζουμε
    στη θρυλική μας χώρα,
    που χάρισαν και στους λαούς
    της λευτεριάς τα δώρα.

    Το ΟΧΙ αυτό, που άναψε
    της λευτεριάς λαμπάδα
    και έκανε τρισένδοξη
    την όμορφη Ελλάδα.
        ------------
    Ιστορία αληθινή
    Εγώ ένα τόσο δα παιδί
    βγήκα να σας μιλήσω
    μια ιστορία αληθινή
    να σας ξαναθυμίσω.

    Οι Ιταλοί θελήσανε
    σκλάβους τους να μας κάνουν,
    μ'αμέσως καταλάβανε
    πως όλοι θα πεθάνουν.
      

Δεν υπάρχουν σχόλια: