Translate

Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2015

Καμπάνες

Είμαι η καμπάνα του χωριού
που σήμερα γλυκά χτυπώ,
κι όλους να 'ρθούν στην Εκκλησιά,
με χαρά τους καρτερώ.

Είμαι χαρούμενη καμπάνα,
χτυπάω τρελά και δυνατά,
σήμερα θέλω να ξυπνήσουν
όλα μα όλα τα παιδιά.

Μία καμπάνα είμαι κι εγώ
που σ’ όλα τα πέρατα αντηχώ
και στέλνω μήνυμα χαράς
αγάπης και καλής καρδιάς.

Είμαι κι εγώ μία καμπάνα
που με πολλή χαρά χτυπώ
για να σημάνω απόψε
Του Χριστού τον ερχομό.

Ντιν νταν, ντιν νταν ελάτε παιδί
Με χαρά να δοξάσουμε
Το Χριστούλη στη Φάτνη
την αποψινή βραδιά.

Είμαι εγώ μία καμπάνα
που τα Χριστούγεννα μηνώ
δώρα θα πάρετε πολλά
απ’ τη μαμά και το μπαμπά.

Μία καμπάνα είμαι κι εγώ.
Ξυπνήστε, τρέξτε στο χωριό
τα κάλαντα χαρούμενα να πείτε,
καλά πολλά να καρπωθείτε.

Ντιν νταν, ντιν νταν,
απ’ την καρδιά
σε όλους εύχομαι

Χρόνια πολλά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: