Translate

Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2015

Χριστούγεννα!

Σκετς Σμυρνιωτάκη: παίζουν 28 παιδιά (με πρόσθεση του 1ου, 2ου, 6ου, 9ου, 25ου, 26ου  από X.B.)

1ο παιδί: Καλησπέρα σας, κυρίες, κύριοι και παιδιά.

2ο παιδί: Απόψε θα παρακολουθήσετε τη μικρή γιορτή που ετοιμάσαμε για σας,

3ο παιδί: γιατί σε λίγες μέρες έρχονται τα Χριστούγεννα.

4ο παιδί: Τα Χριστούγεννα γεννήθηκε ο Χριστός μας.

5ο παιδί: Γεννήθηκε από την Παναγία στη Βηθλεέμ μέσα σε μια σπηλιά.

6ο παιδί: Πήγαν βοσκοί και Τον προσκύνησαν.

7ο παιδί: Ήρθαν απ’ την ανατολή τρεις μάγοι και τον προσκύνησαν.

8ο παιδί: Ένα λαμπερό αστέρι τους έδειχνε το δρόμο.

9ο παιδί: Άγγελοι φάνηκαν και γέμισαν εκείνη την νύχτα τα ουράνια.

10ο παιδί: Εμένα μου αρέσουν πολύ τα Χριστούγεννα.

11ο παιδί: Τα Χριστούγεννα μας αγοράζουν δώρα οι γονείς μας.

12ο παιδί: Η μητέρα μας κάνει πολλά και ωραία γλυκά.

13ο παιδί: Εμένα μου αρέσουν τα μελομακάρονα και οι κουραμπιέδες.

14ο παιδί: Στο σπίτι στολίζουμε χριστουγεννιάτικο δένδρο.

15ο παιδί: Εμένα μου αρέσει να βλέπω στολισμένο στο σαλόνι μας το δένδρο με ωραία στολίδια.

16ο παιδί: Τα Χριστούγεννα λέμε τα κάλαντα.

17ο παιδί: Για δεκαπέντε μέρες δεν έχουμε σχολείο και παίζουμε στο σπίτι μας με τα παιχνίδια μας.

18ο παιδί: Πηγαίνουμε και πολλές επισκέψεις στους φίλους μας και στους συγγενείς μας.

19ο παιδί: Aλλά και σε ξένους που ζουν μόνοι τους, για να τους δώσουμε χαρά.

20ο παιδί: τα Χριστούγεννα πάμε στην Εκκλησία, με τα γιορτινά μας ρούχα και με καθαρή καρδιά, για να κοινωνήσουμε.

21ο παιδί: Εύχομαι όλα τα παιδιά να περάσουν καλά τα Χριστούγεννα.

22ο παιδί: Κι εγώ εύχομαι να φέρει ο Χριστός ειρήνη σε όλο τον κόσμο.

23ο παιδί: Να σταματήσουν σε όλη τη γη οι πόλεμοι.

24ο παιδί: Όλα τα παιδιά να ζούμε ήσυχα, χωρίς φόβους και κινδύνους.

25ο παιδί: Κάνε, Χριστούλη μου, τα φετινά Χριστούγεννα να είναι ειρηνικά σε όλο τον κόσμο. 

26ο παιδί: Χριστούλη μου, δώσε τη χαρά και την ευτυχία στα παιδιά όλου του κόσμου.

27ο παιδί: Κάνε κανένας άνθρωπος να μην πεινάει.

28ο παιδί: Όλοι να είναι αγαπημένοι και να φροντίζουν για τους συνανθρώπους τους.


Δεν υπάρχουν σχόλια: