Translate

Κυριακή 6 Μαρτίου 2016

Σήμερα έχω μια χαρά
                   Ντίνα Χατζηνικολάου
Σήμερα έχω μια χαρά!
Ήρθε κι εμένα η σειρά
να γίνω τσολιαδάκι.
Για της πατρίδας τη γιορτή
να η φουστανέλα μου η λευκή
το κόκκινο φεσάκι!


Λεβέντικα θα περπατώ.
Με τι καμάρι θα κρατώ
τη γαλανή σημαία ...
Και τα χεράκια θα χτυπώ
για σε που τόσο αγαπώ
πατρίδα μου ωραία!
 *************** 

Το μικρό κλεφτόπουλο
                   Δημοτικό
Χορεύουν τα κλεφτόπουλα,
γλεντάνε τα καημένα.
Κι ένα μικρό κλεφτόπουλο
δεν παίζει, δεν χορεύει
μόν’ τ’ άρματα συγύραγε
και το σπαθί τροχάει.

«Τουφέκι μου περήφανο,
σπαθί μου παινεμένο,
πολλές φορές με γλίτωσες,
βόηθα και τούτην ώρα
να σ’ ασημώσω μάλαμα,
να σε σμαλτώσω ασήμι ...».
****************

Kαλύτερα μιας ώρας

Εμπρός παιδιά διαβείτε
επάνω στα βουνά
τα όπλα σας ζωστείτε
για την ελευθεριά.

Τι ωφελεί να ζούμε
στη μαύρη τη σκλαβιά
παιδιά μου αντρειωμένα
χτυπάτε την Τουρκιά.

«Καλύτερα μιας ώρας
ελεύθερη ζωή
παρά σαράντα χρόνια
σκλαβιά και φυλακή».

Αυτά είπε ο Φεραίος
ο Ρήγας ο λαμπρός
κι ανέστη η Ελλάδα
ανέστη κι ο λαός.
**************

Ήρωες του ’21

Νάτος ο Κολοκοτρώνης
απ’ τη Μάνη του Μοριά
ο Μιαούλης κι ο Κανάρης
απ’ την Ύδρα, τα Ψαρά.

Ήρωες του εικοσιένα
κι άλλοι τόσοι ξακουστοί
που πολέμησαν γενναία
για πατρίδα για τιμή.

Όλοι εμπρός τους γονατίστε
και σταθείτε ευλαβικά
τέτοιους ήρωες λεβέντες
η πατρίδα μας γεννά.
 *****************




Δεν υπάρχουν σχόλια: