Translate

Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2020

Ευχές για την έναρξη της σχολικής χρονιάς

Υγεία, Υγεία, Υγεία για όλες και όλους και γρήγορα να μπορέσουμε να ανταμώνουμε χωρίς φόβο κι αποστάσεις.
Υπομονή …
Αισιοδοξία …
για να στηρίξουμε τα παιδιά μας σε μια δύσκολη χρονιά που ξεκινά.
  
Και μερικοί όμορφοι στίχοι από τον ποιητή μας Οδυσσέα Ελύτη
«Το τριζόνι» από τις μικρές Κυκλάδες.

Το Τριζόνι

Κοιμήθηκα κοιμήθηκα
στου γιασεμιού την ευωδιά
Στην ερημιά του φεγγαριού
στο κυματάκι του γιαλού
  
Οι άνθρωποι μ’ αρνήθηκαν
κανείς δε μου σιμώνει
Μόνο μου κάνει συντροφιά
της νύχτας το τριζόνι:
  
-Έννοια σου λέει έννοια σου
κι εγώ είμαι δω κοντά σου
Για συντροφιά στην έγνοια σου
και για παρηγοριά σου
  
Τρι και τρι τρι και τρι
τι πικρή που ‘ναι η ζωή
Τι γλυκιά και τι πικρή
τρι και τρι και τρι και τρι

Κοιμήθηκα κοιμήθηκα
στων Αρχαγγέλων τη σκιά
Στων φύλλων το μουρμουρητό
στων άστρων τον χρυσό γιαλό

Οι άνθρωποι μ’ αρνήθηκαν
κανείς δε μου σιμώνει
Μονάχα μου αποκρίνεται
της νύχτας το τριζόνι:

-Είμαι μικρό πολύ μικρό
μα ‘ναι ο Θεός μεγάλος
Αυτό ποτέ δε θα σ’ το πω
μήτε κανένας άλλος

Τρι και τρι τρι και τρι
τι πικρή που ‘ναι η ζωή
Τι γλυκιά και τι πικρή
τρι και τρι και τρι και τρι.



Δεν υπάρχουν σχόλια: